En aquest moment...

Ara mateix, estic tranquil·la, ja que després dels nervis ocasionats pel quatrimestre anterior, l'Iñaki ha aconseguit un ambient de calma, d'apropament i, de confiança envers l'assignatura. Ha despertat en mi, la necessitat, la inquietud per començar i de saber, què farem i/o què aprendrem. Puc dir que estic alegre, perquè em sento bé amb aquesta sensació de tranquil·litat, interès i curiositat pel desenvolupament i l'educació socioemocional en la primera infància.

Crec que ha estat una impressió positiva ja que, al meu parer, és el professional adient per acompanyar-nos i/o guiar-nos en aquesta assignatura perquè, aquest tema, no només requereix de coneixements, teories i/o tecnicismes. Cal ser i sentir, per poder transmetre i provocar el sentiment adient i necessari per entendre l'educació socioemocional.

Per acabar m'agradaria citar a Miguel Unamuno que expressa molt bé la meva sensació.


"El profesor que piensa y siente hace pensar y sentir".                            

No hay comentarios:

Publicar un comentario